Lp.
|
Zakres
działalności
|
Sposób realizacji
|
Realizujący
zadania
|
Termin
|
1.
|
Przekazanie do publicznej
wiadomości danych koordynatora ds. dostępności
|
Zamieszczenie na stronie
internetowej Komendy (BIP)
|
Koordynatorzy
Administrator
Systemu Informatycznego
|
wrzesień
2020
|
2.
|
Sporządzenie Planu działania na
rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na
lata 2020-2021
|
Opracowanie projektu Planu
działania, przekazanie do zatwierdzenia Komendantowi Powiatowemu PSP w
Żaganiu, zamieszczenie na stronie internetowej Komendy( BIP)
|
Koordynatorzy
Administrator
Systemu Informatycznego
|
listopad 2020
|
3.
|
Wspieranie osób ze szczególnymi
potrzebami do dostępności w zakresie:
1) architektonicznym,
2) cyfrowym,
3) informacyjno-komunikacyjnym
|
Podanie do publicznej
wiadomości na stronie internetowej Komendy (BIP) informacji adresowych i
kontaktowych podmiotów wspierających osoby ze szczególnymi potrzebami,
wynikającymi z art. 6 ustawy z dnia 19.07.2019 r. o zapewnieniu dostępności
osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062)
|
Koordynatorzy
Administrator
Systemu Informatycznego
|
realizacja w całym okresie
działania
|
4.
|
Analiza stanu obiektów Komendy
Powiatowej PSP w Żaganiu pod względem dostosowania do potrzeb osób ze
szczególnymi potrzebami wynikające z przepisów ustawy
|
Przegląd stanu dostosowania
obiektu pod względem osób ze szczególnymi potrzebami w zakresie
architektonicznym, cyfrowym i informatycznym, wynikającym z art. 6 ustawy
|
Koordynatorzy
|
grudzień
2020
|
5.
|
Dokonanie analizy możliwości
dostosowania obiektów Komendy do minimalnych wymagań dotyczących dostępności
|
Zgromadzenie danych w zakresie
stwierdzonych istniejących przeszkód w dostępności dla osób ze szczególnymi
potrzebami oraz informacji dotyczących ich usunięcia
|
Koordynatorzy
|
grudzień 2020
|
6.
|
Dokonanie diagnozy w zakresie
dostępności alternatywnej w budynkach Komendy
|
Podanie do publicznej
wiadomości na stronie internetowej Komendy (BIP) informacji wynikającej z
zapisów art. 7 ustawy ze wskazaniem dostępu alternatywnego
|
Koordynatorzy
Administrator
Systemu Informatycznego
|
styczeń 2021
|
7.
|
Monitorowanie działalności
Komendy, o której mowa w art. 14 ust. 2 pkt. 3 w zakresie zapewnienia
dostępności
|
Współpraca ze wszystkimi
komórkami organizacyjnymi Komendy w zakresie poprawy dostępności
|
Koordynatorzy
|
realizacja w całym okresie
działania
|
8.
|
Wspieranie osób ze szczególnymi
potrzebami
|
Działania mające na celu
ułatwienie dostępu architektonicznego, cyfrowego oraz
informacyjno-komunikacyjnego
|
Koordynatorzy
|
realizacja w całym okresie
działania
|
9.
|
Uzyskanie danych zbiorczych do
raportu
|
Uzyskanie danych w zakresie realizacji
uwag odnoszących się do stwierdzonych istniejących przeszkód w dostępności
osobom ze szczególnymi potrzebami i zaleceń dotyczących usunięcia tych wad
|
Koordynatorzy
|
luty 2021
|
10.
|
Sporządzenie Raportu o stanie
zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z art. 11
ustawy
|
Przekazanie sporządzonego
Raportu do zatwierdzenia Komendantowi Powiatowemu PSP, podanie treści Raportu
do publicznej wiadomości na stronie internetowej Komendy( BIP), przekazanie
raportu Wojewodzie Lubuskiemu.
|
Koordynatorzy
Administrator
Systemu Informatycznego
|
31.03.2021
|