Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
w Żaganiu
strona główna      strona www podmiotu
Znajdź  
Struktura stron
Dane teleadresowe
Informacja ogólna
Regulamin organizacyjny
Regulamin służby i pracy
Status prawny
Zadania i kompetencje
Struktura własnościowa i majątek
Zamówienia publiczne i przetargi
Przyjmowanie i załatwianie spraw
Wykaz zbędnego sprzętu
Nabór do służby
Oferty pracy
Wyniki naboru do służby
Certyfikat IS0 9001:2008
Polityka jakości
Redakcja strony
Sprawozdania
Monitoring pożarowy
Instrukcja korzystania ze strony głównej BIP
RODO KLAUZULA INFORMACYJNA
Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami



Rejestr zmian
Archiwum
Strona główna  /  Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami  /  PLAN DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI NA LATA 2020 – 2021 W KOMENDZIE POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŻAGANIU  / 

PLAN DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI NA LATA 2020 – 2021 W KOMENDZIE POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŻAGANIU

PLAN DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI NA LATA 2020 – 2021 W KOMENDZIE POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŻAGANIU

PLAN DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI

OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI NA LATA 2020 – 2021

W KOMENDZIE POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŻAGANIU

 

 

Lp.

Zakres działalności

Sposób realizacji

Realizujący

zadania

 

Termin

1.

Przekazanie do publicznej wiadomości danych koordynatora ds. dostępności

Zamieszczenie na stronie internetowej Komendy (BIP)

Koordynatorzy

 

Administrator Systemu Informatycznego

wrzesień

2020

2.

Sporządzenie Planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2020-2021

Opracowanie projektu Planu działania, przekazanie do zatwierdzenia Komendantowi Powiatowemu PSP w Żaganiu, zamieszczenie na stronie internetowej Komendy( BIP)

Koordynatorzy

 

Administrator Systemu Informatycznego

listopad 2020

3.

Wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami do dostępności w zakresie:

1)   architektonicznym,

2)   cyfrowym,

3)   informacyjno-komunikacyjnym

Podanie do publicznej wiadomości na stronie internetowej Komendy (BIP) informacji adresowych i kontaktowych podmiotów wspierających osoby ze szczególnymi potrzebami, wynikającymi z art. 6 ustawy z dnia 19.07.2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062)

Koordynatorzy

 

Administrator Systemu Informatycznego

realizacja w całym okresie działania

4.

Analiza stanu obiektów Komendy Powiatowej PSP w Żaganiu pod względem dostosowania do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami wynikające z przepisów ustawy

Przegląd stanu dostosowania obiektu pod względem osób ze szczególnymi potrzebami w zakresie architektonicznym, cyfrowym i informatycznym, wynikającym z art. 6 ustawy

Koordynatorzy

grudzień

2020

5.

Dokonanie analizy możliwości dostosowania obiektów Komendy do minimalnych wymagań dotyczących dostępności

Zgromadzenie danych w zakresie stwierdzonych istniejących przeszkód w dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz informacji dotyczących ich usunięcia

Koordynatorzy

grudzień 2020

6.

Dokonanie diagnozy w zakresie dostępności alternatywnej w budynkach Komendy

Podanie do publicznej wiadomości na stronie internetowej Komendy (BIP) informacji wynikającej z zapisów art. 7 ustawy ze wskazaniem dostępu alternatywnego

Koordynatorzy

 

Administrator Systemu Informatycznego

styczeń 2021

7.

Monitorowanie działalności Komendy, o której mowa w art. 14 ust. 2 pkt. 3 w zakresie zapewnienia dostępności

Współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Komendy w zakresie poprawy dostępności

Koordynatorzy

realizacja w całym okresie działania

8.

Wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami

Działania mające na celu ułatwienie dostępu architektonicznego, cyfrowego oraz informacyjno-komunikacyjnego

Koordynatorzy

realizacja w całym okresie działania

9.

Uzyskanie danych zbiorczych do raportu

Uzyskanie danych w zakresie realizacji uwag odnoszących się do stwierdzonych istniejących przeszkód w dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami i zaleceń dotyczących usunięcia tych wad

Koordynatorzy

luty 2021

10.

Sporządzenie Raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z art. 11 ustawy

Przekazanie sporządzonego Raportu do zatwierdzenia Komendantowi Powiatowemu PSP, podanie treści Raportu do publicznej wiadomości na stronie internetowej Komendy( BIP), przekazanie raportu  Wojewodzie Lubuskiemu.

Koordynatorzy

 

Administrator Systemu Informatycznego

31.03.2021

 

Data sporządzenia: 19 listopada 2020 r.


Data publikacji: 2020-11-24
Data aktualizacji: 2020-11-24
Autor: Pawelec Krzysztof
Rejestr aktualizacji